2013年5月14日 星期二

朱古力慕絲蛋糕






朱古力慕絲蛋糕

 


咁多年來,我都係第一次親手整母親節蛋糕! 繼上次整朱古力慕絲蛋糕失敗後,就再沒有整過蛋糕。今次記住將淡忌廉放入普通格的雪櫃 (上次冰過的淡忌廉水油分離,打唔起)。呢個蛋糕的中間夾入二片海棉蛋糕,我久經習的海棉蛋糕,(我已經可以整好靚仔的海棉蛋糕)終於大派用場,Good!


 


前一晚整定海棉蛋糕,食譜按此。第二天早上,海棉蛋糕涼透就可以切開幾片了。跟手準備個朱古力慕絲。呢個係無咩難度的動作,食譜上寫忌廉要打起8成,我大概將忌廉的體積打多一倍左右。


我真的好滿意呢個蛋糕,有餅店的水準 (係個蛋糕邊無裝飾到,唔夠靚),厄得下人 J


 


材料


海棉蛋糕     2


朱古力片     130G (我用左一半牛奶朱古力,一半60%黑朱古力)


暖鮮奶     50G (我用左朱古力奶)


蛋黃     1


    30G


淡忌廉     400G


魚膠粉     16G


    80G


棉花糖/士多啤梨 (蛋糕面裝飾)


 


餅模:


我用左7吋活底蛋糕模 (因為唔係成日整,我無買慕絲模)


 


做法


1.    焗好海棉蛋糕,放涼後橫切二片。


2.    將鮮奶放入小煲內整暖,將朱古力片放入奶內溶化。


3.    蛋黃加糖拌勻,然後加入朱古力漿內,慢火拌勻一至兩分鐘。


4.    淡忌廉用電動打蛋器打至8成備用。


5.    魚膠粉加水拌勻,用熱水座溶備用。 (哈哈,打此食譜時才發覺,原來忘記了放80G水,我只用了少量的水開魚膠粉)


6.    魚膠水放入已放涼的朱古力漿內拌勻,將朱古力漿加入已打起的忌廉拌勻成朱古力慕絲。


7.    將蛋糕邊修剪,放一片蛋糕入餅模內,將一半份量慕絲漿倒在蛋糕上,將適量的棉花糖加在中間,再加入另一塊蛋糕片,及倒入餘下的慕絲。


8.    放棉花糖在蛋糕面上,放入雪櫃2-3小時。(可能因為偏多魚膠粉,加上忘記落水份,所以蛋糕未放入雪櫃已開始凝結)


9.    士多啤梨變花花 - 我買左D士多啤梨,批左個篤篤位,再在邊切幾下,即成為花花,個樣好得。因為士多啤梨較重,要雪好個蛋糕後才放上面,大功告成!


沒有留言:

張貼留言